لطفا کمی صبر کنید ...


داشتن ابروهای زیبا

پنج شنبه 28 بهمن 1400 1881 بازدید کننده گروه دانستنی های آرایش

دیدین که تاثیر ابرو توی صورت چقدر زیاده؟

از قدیم تا الان نمونه های مختلفی از ابرو ترند شده و خب الان ترندترین و بهترین مدل ابرویی که وجود داره, داشتن ابروهایی پرپشت و لیفت شده هست.

حتی بازیگرهای خارجی و سلبریتی ها هم اینروزا با داشتن ابروهای پر و حتی قیچی نخورده, به صورتشون جون تازه ای دادن. برخلاف قدیم که داشتن ابروهای نازک مد بود. که به نظر خیلی ها الان زیاد جالب نیست, چون هم سن رو بالاتر نشون میده, هم جذابیت چهره رو پایین میاره.

الان بهترین راه برای ابروهای پهن اینه که خیلی نازکشون نکنین و حتی از ابزارهایی هم برای پر نشون دادنشون استفاده کنین.

یه محصول جدیدی که امسال خیلی ازش استقبال شد, صابون لیفت ابرو بود, که برای بالا بردن ابروها و درنهایت پر نشون دادنشون استفاده شد.

صابون های لیفت ابرو گیاهی, هم ابروها رو بالا فیکس نگه میدارن و هم ابرو رو تقویت میکنن.

این وسط باید مراقب باشین که صابون لیفت ابروی غیرگیاهی و بد استفاده نکنین که باعث ریزش ابرو نشه.

محصول بعدی هاشور ابرو هست که سرهاشون چند شاخه هستن و با کشیدنشون تو ابرو, ابرو رو به صورت طبیعی پر نشون میدن.

محصول بعدی که خیلی به پر نشون دادن ابروهاتون کمکتون میکنه دیفاینر ابرو هست. دسفاینر با بافت طبیعی که داره, خیلی خوب میتونه ابروهاتونو شکل بده.

هاشور و ابرو توی رنگ های مختلف اومده تو بازار, که هررنگ ابرویی دارین بتونین ازشون استفاده کنین.

این وسط تقویت ابروهاتونو فراموش نکنین.


داشتن ابروهای زیبافروشگاه آرایشی و بهداشتی بانوگالری2/17/2022دیدین که تاثیر ابرو توی صورت چقدر زیاده؟از قدیم تا الان نمونه های مختلفی از ابرو ترند شده و خب الان ... دیدین که تاثیر ابرو توی صورت چقدر زیاده؟از قدیم تا الان نمونه های مختلفی از ابرو ترند شده و خب الان ترندترین و بهترین مدل ابرویی که وجود داره, داشتن ابروهایی پرپشت و لیفت شده هست.حتی بازیگرهای خارجی و سلبریتی ها هم اینروزا با داشتن ابروهای پر و حتی قیچی نخورده, به صورتشون جون تازه ای دادن. برخلاف قدیم که داشتن ابروهای نازک مد بود. که به نظر خیلی ها الان زیاد جالب نیست, چون هم سن رو بالاتر نشون میده, هم جذابیت چهره رو پایین میاره.الان بهترین راه برای ابروهای پهن اینه که خیلی نازکشون نکنین و حتی از ابزارهایی هم برای پر نشون دادنشون استفاده کنین.یه محصول جدیدی که امسال خیلی ازش استقبال شد, صابون لیفت ابرو بود, که برای بالا بردن ابروها و درنهایت پر نشون دادنشون استفاده شد.صابون های لیفت ابرو گیاهی, هم ابروها رو بالا فیکس نگه میدارن و هم ابرو رو تقویت میکنن.این وسط باید مراقب باشین که صابون لیفت ابروی غیرگیاهی و بد استفاده نکنین که باعث ریزش ابرو نشه.محصول بعدی هاشور ابرو هست که سرهاشون چند شاخه هستن و با کشیدنشون تو ابرو, ابرو رو به صورت طبیعی پر نشون میدن.محصول بعدی که خیلی به پر نشون دادن ابروهاتون کمکتون میکنه دیفاینر ابرو هست. دسفاینر با بافت طبیعی که داره, خیلی خوب میتونه ابروهاتونو شکل بده.هاشور و ابرو توی رنگ های مختلف اومده تو بازار, که هررنگ ابرویی دارین بتونین ازشون استفاده کنین.این وسط تقویت ابروهاتونو فراموش نکنین.5.0

تمام حقوق برای بانو گالری محفوظ می باشد |